Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zaterdag 24 januari 2009

nog meer atc's

Toen ik vorige week de sneeuwmannen ATC's ontving van Linda van de swap op de stempelgroep, kreeg ik er een encaustic achtergrondje bij met de uitdaging daar iets mee te maken. Deze avond ben ik into ATC's dus heb ik mijn eerste 'connected' atc's gemaakt. De foto is heel slecht, als ik een later een betere heb dan vervang ik hem zeker.... Ik heb mijn stempelset van reizen gebruikt, die ik onlangs overnam van iemand. Verder tagstempel van paper artsy en grungy ringen gezet zoals we geleerd hebben van Ilse op de stempel2daagse, maar hier met een wc papier rolletje...Ook een stukje wereldbol erop gekleefd (plaatje van't net)
Ik vind dit steeds verslavender worden, dat ATC geruil....



1 opmerking:

ScrapMartine zei

Hoi Veerle, je kreeg een award van mij. Kijk even op mijn blog.
Groetjes,
Martine