Dit is een plaatsje om over mijn hobbies en creaties te vertellen en ze uiteraard ook te tonen. Dus kruissteekborduren, scrappen, kaartjes maken, tekenen....het zal allemaal in meer of mindere mate aan bod komen



zondag 4 januari 2009

Waar ik allemaal mee bezig ben...

en dan hebben we het alleen op borduurvlak....

Iedereen weet nu wel zo ongeveer dat ik aan een kattenafghan bezig ben. Hier blok acht en negen (geen idee waarom blok acht gedraaid staat??)

Alleen zijn oogjes moeten nog gedaan worden, maar die twee grijstinten heb ik ergens verkeerd weggelegd want ik vind ze momenteel niet....

Blok negen :
En het geheel : Blok tien is al gestart

Dan zijn er ook de kikkers van Fleur de Lis die nog vollop kwaken... De laatste keer dat ik deze in de hand nam heb ik een verkeerd kleurtje genomen dus dat moet eerst uitgehaald worden....

Een mooie kruidenlap waarvan een paar jaar geleden de start is gemaakt. Maar daar is het bij gebleven. Misschien brengt 2009 verbetering....
Een werk gekregen van iemand die gestopt is met borduren, een prachtwerk van Lanarte, erg groot trouwens en met gouddraad in verwerkt. De persoon was zelf al aardig opgeschoten en ik hoop hem te kunnen afwerken. Ik denk dat het een ouder werk is van Lanare want ik kende het niet...

Van dezelfde persoon dit werk gekregen, ook al opgestart en al erg ver gevorderd. Een veel kleiner Lanarte werkje, maar zeker niet minder mooi!


Dit is een werkje dat sommigen onder jullie wel zullen herkennen. Alleen nog stiksteekjes op de trein zijn nodig en dan is deze afgewerkt.

Dat was het voor de opgezette werkjes. Jullie zien, ik kan nog even verder :-)

2 opmerkingen:

Karin zei

De kattenafghan en de "herb kitchen" vind ik beide echt toppertjes... Voorlopig zullen we jou het komende jaar niet meer horen ;-)

Groetjes karin

Wendy zei

Je bent precies ook aan een paar projecten tegelijk bezig! Vooral die pop vind ik wel heel mooi!